CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, February 19, 2008

maMoT|3s

greetings y'all... now its 1:03am... sal aku tidor balik skul tadi round 7:00pm to 11:00pm.. so now, its tym to work my ass off buat assignment. kemarin dah paloi, aku tidor kul 5am buat kaja... den bangun 6:45am for skul... sigh~~~ bangkung mata saya... ahaha

owh yeah... speaking of skul tadi... WOW!!! i was kinda left out brabiz in one subject... den d other subject, ntah maybe sal ku duduk blakang atu, yatah na brapa terconcentrate ahaha... but luckyly yg kana ajar dapan atu, aku dh phm sal tymku attachment, ku ada kana explain benda ane... so i was saved.

ane gerbang d itb.. lum g siap... nantiku liatkan g ah~~ ahaha


me and alfi.. dlm class ahahaha


and so aku buat dis assignment. ntah ah... this one apparatus jadi controversi basar... MAMOTIES... ahahaha aku sampai tnya c amal wah... and after byk buat research sma ia (mostly ia plang yg buat, sal aku ngalih dah... smpi kul 4 am catu dah wah), den she came across w dis word "mamoties (hoes)" ahahahaha kali kami mcm... WTF!!! cangkul panya... ahahaha shit!!! anyway... MAL... TANX ALOT SAL TULUNG2 AH!!! JGN JARA~~~ NANTI KU MINTA TULUNG GI!!! adaku kirimkan zinger ke liverpool tu... ahahaha... eh btw... aku pun start panggil c amal ane c mamoties... kan mamoties? ahahaha...

dis is maoties...

and dis is another type of mamoties ahaha say hi!!! (taken from her blog, i mean d pict :D)


and ders more plang. yg satu ane stryofoam and the other one is binding wire cover blocks. ahaha macam dua2 ane, ku pkir2... cana sul nya kan ne... rupanya adalah seperti berikut ahaha (respectively)

Stryofoam


binding wire cover blocks


owh yeah... kan most of the assignment ane ku paksa search pict... den i came across with dis one pict~~~ eeeee... meher wah sulnya... yatah ku mo share dgn kamu.. ahahaha


meherkan??? eeeee


and yeah... last saturday and sunday was UBD open day... ahhaha i din go, since aku bahagia dah di ITB... behapa jua ku kan ke sana kan? baik ku blajar di umah wahahahaha... and yeah, my sis was der.. and i just wna share dis pict of her... calie... yatah... ia prasan jadi org jipun~~ ahaha


far left is my sis, yg pakai kimono ah ahahaha calie wayne~~


and yeah... to ell and yg lain yg minat ceta jipun series gokusen... gokusen satu atu bnrnya ada sambungan... sambungan drng graduation. aku teclick dah tym ku liat profile c yankumi ane (yg bnrnya lah, naku engat nmanya... c ajid engat ne) and misaki ito (ia ada kali ah~~~ muahz muazh ahaha)... drng buat ada gokusen special. yatah aku ne riatu gatal ti bbnr... arah dvdnya nada ah... i tink batah baru drng shooting sal rambut c uchiyama pun itam wah... yatah i was u-tubing and ahernya aku jumpa... yatah ku liat dah.. p siok lagi graduation day gokusen 2 plang... p dis is not as bad lah i wud say... yatah reasonnya ku tidor sampai kul 5am atu jua ahahaha just click yg bawah ane for the link to gokusen special arh u tube ;p~~ c ell, im not dat karit... ahahaha i did i'll tell u, eventually ryt?? here it is~~ ahaha



or



2 link ku bagi atu sma sja... one w byk pacahan of the vid. (yg bawah) one w yg cikit (yang atas)

k enjoy.. and to Ali... ahahah UPDATED!!! now its ur turn!!!

out~~~