CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, February 26, 2008

dR. s

Assalamualaikum semue~~

eh org payday ne ari ane.. pheewit... lanja2... apakan... anyways... tadi ku skulah dgn azam yg amat tinggi i.e. nda buat ukah tym dr s punya class... yeah.. ku msuk class, duduk 2 row dri blakang... and once dr s masuk... tadaaa... aku kna suruh duduk dpan... huh!! makin tah fake sulku diam2.... undeniably membari kalat mata... Ya Allah... tuhan sja tau... and sbalahku, nmanya c chen... bckp ia sma aku... takut ku dr s ane kana patan... sal mun kana patan abis lah.. kna interogate brabiz... den heran ku, na jua kna patan... den bru ku engat yg c chen ane slalu duduk dpan... so ia steady dah ne bckp d dpn2 dr s... ahahaha paham kmu? munda phm ya udah~~ ahahaha n unexpectedly awal kami abis tadi~~ huh!!!

den yeah... ada test construction technology... i've to say... payah ah... bussit eh~~~ and tym LPJ ajar tadi (na ku engat nma subjectnya ahaha) ia extend msa 1 hour... my gosh... lecture g tuh... ia tah ku sma c chachul buat benda yg d bwh ane...

ahaha tym ane, LPJ ajar d dpn, and tymku menggambar, semua betulihan meliat... and aku dgn selambanya senyum and bagi peace arh drng ahaha


aaahh.. bwh benda2 atu, notes yg LPJ ajar ahaha...

and owh yeah... sok kami ada site visit/inspection k hostel baru UBD (ahaha tau ko ne sin?? ada kali ah~~) and my group ntok esuk pun ok2 semua... selamat bekerjasma ah ahahaha...


me and alfi d class... ngambil helmet ntok sok~~

owh yeah... i might not going to update dis blog anytym sooner lagi... sal im gona be busy w my assignment, report and studyin (my gosh... me?? studying?? gud luck books ahaha). and yeah.. if ku kn blogging pun, maybe ku blogging rah bogusan punya blog!!! cuz kesian jua ku c ajid (jid batah dah ku na nampak ko~~ :D) sorang2 mengerajakan ehehe... and yeah to the bogus family~~ yeah... jarang tah jua ku lepak sma kamu ne ;'(

im out ah~~~