CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, June 4, 2008

arh my diary, i 4gt to remind myself about my bday ahahah... but not that i 4gt... how cud i ryt? ahaha

yay!! happy belated bday to me... its my 5th 17th bday :D yay!! ahaha and how did i spend my bday's eve and on the bday itself...?? belajar~~~ ahahaha

anyways... tanx to dos yg greet my bday via sms, msn, frenster, facebook and blog... i wud say to dos yg greet me thru sms and facebook... na ku tebls... sms u know why.. ahaha... and facebook, psal too complicated for me... ahaha... and to dos yg bagi hadiah pun tanx ah... :D

and to drng2 yg kan bwa ku hang out on the 3rd june itself yg ku reject... im very2 sorry, bukan nya ku nda mau.. mau ku kan dtg (ada hadiah sma bday cake kali ah... ahaha confident) tpi exam ku na g lama.. so i've to make the sacrifice huhuhu... and yg ke rumah ku tdi i.e. M and ct, sorry i wasnt at home tdi.. and to sam, josh and gareth pun... really2 sorry, but i did tell u guys to msg me if u guys still wna come rite? and yeah... and to jay and the gang~~~ ahaha... kamu jua, luan memajal... ahaha... sorry lah jua ah? ahaha


fakhrul punya talent ne ahahaha


kami tetap belajar berkerusi mija kah inda kah... ahaha


pheewiit... rajin eh, rsa kan be aircond atu... d concourse bekerusi sudah ahaha


ku special ckit sal ku belajar rh mija lecturer ahaha



ani c fak d umah c mus


c mus d umah c mus ahaha


just fyi, ane kul 2 pagi dah.. yatah c chul cane ane ahaha


esuknya... c mus buat ane utk ilangkan stressnya ahaha


ahli2 yg hadir... ahaha


main 3 selipar utk buang stress ahahaha


and owh yeah... HAPPY BELATED BDAY TO IRENE, CHOI
(1st June) AND MY CUZ DEEDING (3rd June) and HAPPY BDAY TO MY CUZ C AYU aka PUYU ahaha (4th June)

p/s: Ms Elle... do email me bout ur blog ok?? unless u dun want to... its ok den :D